مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-31سياسي

مهلت رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت تمدید شد


مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی خبرگزاری دانشجویان ایران، از تمدید این رویداد خبر داد و گفت: مهلت مورد اشاره تا 13 مرداد تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید فرشاد احمدی مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی خبرگزاری دانشجویان ایران با اشاره به برگزاری رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت در آستانه روز خبرنگار و سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی توسط این خبرگزاری گفت: با توجه به استقبال خبرنگاران و فعالان دانشجویی رسانه مهلت ارسال آثار تا 13 مرداد تمدید شد.

وی با بیان این که تا پیش از این 7 مرداد آخرین مهلت ارسال آثار خبری بود، اما این مهلت تا پایان روز 13 مرداد تمدید شد، گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه ای می توانند آثار خود با محوریت اخبار خوب، مفید و آگاهی بخش با رویکرد پیشرفت را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: متقاضیان می توانند در قالب بخش های آثار متنی (خبر، مقاله و یادداشت، گفت وگو، گزارش)، آثار چند رسانه ای (عکس، فیلم، مستند، پادکست، موشن گرافیک، انیمیشن، کاریکاتور) آثار خود را ارسال کنند.

احمدی، مخاطب اصلی این رویداد را خبرنگاران خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و دانشجویان فعال رسانه ای سراسر کشور دانست و گفت: آثار از طریق پایگاه اینترنتی https://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت تمدید شد

مهلت رویداد جهاد رسانه ای؛ روایت امید و پیشرفت تمدید شد