مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-31اقتصادي

تشنگی درگهان با وجود تولید 14 هزار مترمکعب آب در نیروگاه قشم مولد!


در این روزهای گرم تابستان چالش تنش آبی در جزیره قشم دوباره به دغدغه اول زندگی مردم تبدیل شده و رنج مردم را دوچندان کرده است و خبر تشنگی مردم درگهان با وجود ظرفیت تولید 14 هزار مترمکعب آب در نیروگاه قشم مولد که در 16 کیلومتری این شهر قرار دارد به رنج مردم افزوده است.

- تشنگی درگهان با وجود تولید 14 هزار مترمکعب آب در نیروگاه قشم مولد! ایسنا/هرمزگان در این روزهای گرم تابستان چالش تنش آبی در جزیره قشم دوباره به دغدغه اول زندگی مردم تبدیل شده و رنج مردم را دوچندان کرده است و خبر تشنگی مردم درگهان با وجود ظرفیت تولید 14 هزار مترمکعب آب در نیروگاه قشم مولد که در 16 کیلومتری این شهر قرار دارد به رنج مردم افزوده است.

نشست هم اندیشی رفع موانع تامین و توزیع آب شرب در جزیره قشم که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، بیش از آنکه شبیه به هم اندیشی باشد، درد دلی بود از چالش های دیرین تامین و توزیع اب در قشم و بسیاری ناگفته ها و زوایای پنهان از دید مردم نیز در آن مطرح شد.

یکی از سوالاتی که پس از این جلسه برای مردم و رسانه ها پیش آمده این موضوع است که چرا مردم درگهان از استفاده از آب نیروگاه قشم مولد محروم هستند و باید با تنش آبی مواجه باشند و پاسخی که برای آن ارائه شده جای بسی تامل دارد زیرا وزارت نیرو نزدیک به دو سال است بر سر قیمت خرید آب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشنگی درگهان با وجود تولید 14 هزار مترمکعب آب در نیروگاه قشم مولد!

تشنگی درگهان با وجود تولید 14 هزار مترمکعب آب در نیروگاه قشم مولد!