مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-20اقتصادي

9 درصد از مشترکان آب لرستان جز پر مصرف ها هستند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: 9 درصد از مشترکان آب این شرکت جز پر مصرف ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر اکبریان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان حدود 600 هزار مشترک آب دارد که خوشبختانه حدود 46 درصد از این تعداد مشترک در ماه های تیر و مرداد مصرفی زیر الگوی مصرف تعریف شده قرار دارند که نرخ تعرفه آنها بر اساس یارانه حداکثری آنها محاسبه می شود.

وی همچنین تعداد مشترکینی در استان که تا دوبرابر الگوی آب مصرف می کنند نزدیک به 45 درصد و مشترکین پرمصرف 9 درصد اعلام کرد و گفت: با اعمال تعرفه ها و آموزش مدیریت مصرف بهینه آب تلاش می کنیم این دسته از مشترکین پرمصرف را به سمت الگوی مصرف سوق دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: محاسبه آب بها 58 هزار و 723 مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تا سقف 16 مترمکعب مصرف آب در یک دوره یا مصرف 533 لیتر در روز مشمول تخفیف صددرصدی و رایگان است.

اکبریان، اشاره ای به تخفیف در فروش انشعاب به برخی از اقشار جامعه هم کرد و گفت: در راستای ابلاغ ضوابط اعمال معافیت ها و بخشودگی های قانونی تعرفه های آب و فاضلاب از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه تعداد 226 فقره انشعاب به خانواده های معظم شهدا، بهزیستی، کمیته امداد و خانواده های مشمول طرح جوانی جمعیت واگذار شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 درصد از مشترکان آب لرستان جز پر مصرف ها هستند

9 درصد از مشترکان آب لرستان جز پر مصرف ها هستند