مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-19سياسي

نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده برگزار می شود


دبیر دومین نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده «سلام» گفت: این نمایشگاه از روز سه شنبه 31 مرداد تا یکشنبه 10 شهریور در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

- دبیر دومین نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده سلام  گفت: این نمایشگاه از روز سه شنبه 31 مرداد تا یکشنبه 10 شهریور در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

مهسا فرزان دبیر دومین نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده سلام ، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دومین نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده سلام از روز سه شنبه 31 مرداد تا یکشنبه 10 شهریور با هدف ایجاد بستری برای تسهیل در خرید ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده ها در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از نمایشگاه در 72 غرفه به نیت شهدای کربلا برگزار می شود؛ عدد 72 برای مان بسیار مهم است و اعتقاد بسیاری به این عدد داریم.

سال گذشته اولین دوره این نمایشگاه را از 9 تا 14 شهریور در مصلی برگزار کردیم و شاهد حضور تولیدکنندگان از نقاط مختلف کشور همچون همدان و قم بودیم.

دبیر دومین نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده سلام گفت: مخاطبان این نمایشگاه تنها زائران اربعین نیستند، بلکه همه خانواده هایی هستند که برای ایام اربعین و عرض ارادت به آقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده برگزار می شود

نمایشگاه ملزومات سفر اربعین و کالای فرهنگی خانواده برگزار می شود