مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-15اقتصادي

توسعه اکوسیستم پژوهش و نوآوری موجب پیشرفت شرکت سنگ آهن می شود


ارتقاء و توسعه اکوسیستم پژوهش و نوآوری، نقش موثری در پیشرفت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در جلسه اکوسیستم پژوهش و نوآوری شرکت که سه شنبه گذشته 17 مردادماه با حضور نمایندگان پژوهشکده فناوری های معدنکاری دانشگاه یزد، واحد تحقیق و توسعه شرکت، صندوق سرمایه گذاری CVC ، خانه نخبگان بافق، مرکز کارآفرینی بافقی نو و … در محل دفتر CVC واقع در کارخانه نوآوری درخشان برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: اعتقاد داریم که با همکاری و تعهد همه نوآوران و نخبگان می توانیم به اهداف مشترکمان در حوزه پژوهش و نوآوری دست یابیم.

وی افزود: نظرات و تجربیاتی که در این جلسه به اشتراک گذاشته شد، ارزشمند است و می تواند به بهبود فرآیندها و تصمیم گیری های آینده کمک کند.

حمیدیان تصریح کرد: به طور حتم با تلاش مشترک و تبادل نظر مستمر، می توانیم اکوسیستم پژوهش و نوآوری شرکت را به سطح جدیدی ارتقا دهیم و نقش مؤثرتری در پیشرفت شرکت ایفا کنیم.

گفتنی است در این جلسه، نمایندگان مختلف اکوسیستم پژوهش و نوآوری شرکت، نظرات و تجربیات خود را در مورد چالش ها، فرصت ها و راهکارهای ارتقا کیفیت بخش خود به اشتراک گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اکوسیستم پژوهش و نوآوری موجب پیشرفت شرکت سنگ آهن می شود

توسعه اکوسیستم پژوهش و نوآوری موجب پیشرفت شرکت سنگ آهن می شود