مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 17:302023-07-26سياسي

کتاب «آماده باش» به قلم حسن عاطف ضمیر رونمایی شد


مراسم رونمایی از کتاب «آماده باش» با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم شهیدان میثم نجفی، مهدی قاضی خانی و سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه شهرستان قرچک و حضور گسترده جوانان و نوجوانان عاشورایی در حسینیه انصار الحسین(ع) و در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، مراسم رونمایی از کتاب آماده باش با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم شهیدان میثم نجفی، مهدی قاضی خانی و سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه شهرستان قرچک و حضور گسترده جوانان و نوجوانان عاشورایی در حسینیه انصار الحسین(ع) و در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان برگزار شد.

حسن عاطف ضمیر، نویسنده کتاب  آماده باش اظهار کرد: کتاب آماده باش در 284 صفحه بصورت مصور توسط انتشارات رسول آفتاب به چاپ رسیده که به سفرنامه اربعین سه دوست می پردازد و در چهل منزل به نگارش درآمده که در هر منزل از این کتاب در عین پرداختن به جزییات سفرنامه، به فعالیت های بخش های گوناگون در حماسه عظیم پیاده روی اربعین و نقش آنان در شکل گیری این مغناطیس جاذبه حسینی اشاره کرده است.

  وی ادامه داد: محتویات کتاب آماده باش به بخش هایی چون زمینه سازان اعزام زائرین، حمل و نقل، عوامل جاده ای، انتظامات، امنیت، فعالیت موکب های ایرانی و عراقی، شرح حال زائران در مسیر پیاده روی، اقدامات رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «آماده باش» به قلم حسن عاطف ضمیر رونمایی شد

کتاب «آماده باش» به قلم حسن عاطف ضمیر رونمایی شد