مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-08سياسي

استاندار اصفهان: همه مدیران باید در برابر خبرنگاران پاسخگو باشند


استاندار اصفهان با اشاره به عدم پاسخگویی برخی از مدیران گفت: در شورای اطلاع رسانی استان مصوبه ای مطرح شد که اگر مسؤولی در موضوعاتی به جز مسائل محرمانه پاسخگو نبود از طریق دبیر این شوراپیگیری شود و این موارد در امتیازهای مدیران تاثیر دارد و حتی باعث جا به جایی آنها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان صبح امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: تبیین و چهارچوب راهبردهای اصلی نظام جمهوری اسلامی و روشنگری برای جامعه بر عهده خبرنگاران است که در کنار آن برای حل کردن معضلات اجتماعی نیز فعالیت دارند.

وی افزود: مقرر شده که کمکی برای مسکن خبرنگاران انجام شود و تشکل های صنفی خبرنگاری باید این سازوکار را مشخص کنند که تاکنون پیگیری موثری از سوی آنها شکل نگرفته و استانداری آمادگی تامین مسکن خبرنگار را در قالب طرح هایی دارد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن حدود 441 هزار نفر ثبت نام کردند و حدود 150 هزار نفر واجد شرایط بودن و در این میان افرادی که به افتتاح حساب ورود کردند 43 هزار نفر هستند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه 11 هزار واحد به لحاظ زمین تعیین تکلیف شده است، گفت: 3 هزار پروژه فعال داریم و نزدیک به 40 هزار نفر متقاضیان مسکن افرادی هستند که در شهرستان اصفهان زمین آن جانمایی شده و مطالع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: همه مدیران باید در برابر خبرنگاران پاسخگو باشند

استاندار اصفهان: همه مدیران باید در برابر خبرنگاران پاسخگو باشند