مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-17اقتصادي

تاکید بر شناسنامه دار شدن کیوی صادراتی گیلان


رییس جهاد کشاورزی گیلان، بر ضرورت شناسنامه دار کردن باغات کیوی با کد کیو.

آر(QR) تاکید کرد و گفت: یکی از رویکردهای جهاد کشاورزی استان گیلان، - ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، بر ضرورت شناسنامه دار کردن باغات کیوی با کد کیو.

آر(QR) تاکید کرد و گفت: یکی از رویکردهای جهاد کشاورزی استان گیلان، شناسنامه دار کردن کیوی است تا این محصول صادراتی را بنا به خواست بازار کشورها صادر کنیم.

صالح محمدی در حاشیه جلسه شورای کشاورزی شهرستان تالش در گفت وگو با ایسنا، به اهمیت موضوع کشاورزی در غرب استان با محوریت برنج، کیوی و زنبورداری اشاره کرد و گفت: در این جلسه به بررسی مسائل و سیاست های حاکم بر بخش کشاورزی استان و کشور پرداخته شد.

وی خرید برنج مازاد کشاورزان شالیکار را یکی از دغدغه های حوزه کشاورزی دانست که در جریان سفر مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی به استان گیلان و پیگیری های استاندار مورد توجه قرار کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برگزاری نشست های متعدد با معاون اول رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی پیرامون خرید تضمینی برنج، اضافه کرد: مقرر بود فروشگاه های زتجیره ای اقدام به خرید ارقام کیفی همچون هاشمی و کاظمی کنند و کار آغاز شد، اما با قیمت پایین و لذا مراتب را به وزارت جهاد کشاورزی انعکاس دادیم تا تجدیدنظر لازم در قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر شناسنامه دار شدن کیوی صادراتی گیلان

تاکید بر شناسنامه دار شدن کیوی صادراتی گیلان