مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-16سياسي

شناسایی مفسدان دانه درشت اقتصادی رسالت وکیل در تراز انقلاب است


وکلا برای شناخت مفسدان اقتصادی و به خصوص شناسایی دانه درشت ها باید به دستگاه قضایی کمک کنند چرا که این موضوع از رسالت های یک وکیل در تزار انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، مراسم تحلیف 1670 نفر از کارآموزان مرکز وکلای استان تهران با حضور حجت الاسلام محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه ، حسن عبدلیان پور، رییس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه و فرامرز فرهادی رییس هیئت مدیره مرکز وکلای استان تهران برگزار شد.

حجت السلام مصدق در این مراسم با گرامیداشت یاد روسای اسبق مرکز وکلای قوه قضاییه از خدمات ارزنده این مجموعه از جمله طرح وکالت در مساجد و خدمات قضایی عمومی که در این دوره انجام شده تقدیر کرد و گفت: مرکز وکلا یکی از بازو های نظام قضایی برای اجرای عدالت و تامین است.

وی همچنین نقش انکار ناپذیر وکلا در کمک به قاضی برای کشف حقیقت را یادآور شد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: جامعه نیازمند وکلایی در تراز انقلاب اسلامی است و همکاری دو نهاد مرکز وکلا و کانون وکلا در جذب و ارائه ی خدمات وکالتی دوشادوش یکدیگر، برخی تحرکات نفاق آمیز را از بین خواهد برد.

حجت الاسلام مصدق در خصوص معیار ها و ویژگی های یک وکیل در تزار انقلاب گفت: در درجه اول وظیفه یک وکیل دفاع همه جانبه از مظلوم و کسی است که حقش ضایع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی مفسدان دانه درشت اقتصادی رسالت وکیل در تراز انقلاب است

شناسایی مفسدان دانه درشت اقتصادی رسالت وکیل در تراز انقلاب است