مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-24پزشكي

3 دستگاه ام آرآی به بیمارستان های چهارمحال و بختیاری اضافه شد


معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در سال جاری 3 دستگاه سرمایه ای سلامت وارد استان شده، دستگاه اول در بیمارستان سیدالشهدای فارسان نصب شده است و در 2 هفته آینده راه اندازی می شود، - رسول رحیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به کمبود و فرسوده بودن دستگاه های ام آر آی در استان گفت: در حال حاضر 2 دستگاه در بخش خصوصی و دولتی بیمارستان هاجر(س) و مرکز تصویربرداری پارس نصب است.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: با پیگیری های صورت گرفته 2 دستگاه ام آرآی به دستگاه های شهرکرد اضافه شد، این دستگاه ها به بیمارستان هاجر(س) و آیت الله کاشانی شهرکرد تحویل داده شده و تا یک ماه آینده راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این 2 دستگاه وضعیت نوبت دهی ام آرآی در شهرکرد بهبود می یابد، بیان کرد: بیمارستان امام علی(ع) نیز پیگیر اخذ مجوز دستگاه ام آرآی از دانشگاه علوم پزشکی است که با اضافه شدن این دستگاه به سایر دستگاه های سرمایه ای سلامت بخش زیادی از مشکل حل خواهد شد.

رحیمی با اشاره به وضعیت نوبت دهی مرکز تخصصی پارس یادآور شد: طبیعتا با افزایش تقاضا روند نوبت دهی نیز کند خواهد شد و یک دستگاه در بخش خصوصی جوابگو نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 دستگاه ام آرآی به بیمارستان های چهارمحال و بختیاری اضافه شد

3 دستگاه ام آرآی به بیمارستان های چهارمحال و بختیاری اضافه شد