مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 17:152023-07-25اقتصادي

اعاده 225 هکتار از اراضی ملی به بیت المال در اردبیل


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در طول سال گذشته 2 هزار و 255 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 952 میلیارد تومان به بیت المال اعاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی بعدازظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی با تاکید بر مقابله و برخورد جدی دستگاه قضایی استان با هرگونه تعرض و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اظهار کرد:  با اقدامات و همکاری های دستگاه های عضو شورا در طول سال گذشته 7 هزار و 946 مورد از وقوع تخلف و جرم پیشگیری شده و 2 هزار و 255 هکتار  از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 952 میلیارد تومان به بیت المال اعاده شده است.

وی افزود: در این راستا با اهتمام قضات دادگستری استان برای یک هزار و 163 مورد پرونده رای صادر شده  و 378 مورد اعیانی و مستحدثات غیر قانونی در این اراضی قلع و قمع شده است.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد: امسال نیز با تلاش های انجام گرفته 91 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 600 میلیارد تومان به وضع سابق بازگشته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تشریح کرد: تشکیل کارگروه پیگیری ویژه قانون حدنگار در اداره کل منابع طبیعی، پیگیری ارتقاء کمی و کیفی نظارت میدانی اداره کل منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعاده 225 هکتار از اراضی ملی به بیت المال در اردبیل

اعاده 225 هکتار از اراضی ملی به بیت المال در اردبیل