مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-08اقتصادي

بازگشت کارخانه گندله سازی تازه نفس سه چاهون به مدار تولید


مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از آغاز به کار مجدد کارخانه گندله سازی سه چاهون خبر داد و گفت: بعد از وقفه 23 روزه در تولید گندله سنگ آهن، کارخانه گندله سازی سه چاهون با سرعتی بیشتر آغاز به کار کرده و تولید این کارخانه تا پایان سال به چهار میلیون تن خواهد رسید.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از آغاز به کار مجدد کارخانه گندله سازی سه چاهون خبر داد و گفت: بعد از وقفه 23 روزه در تولید گندله سنگ آهن، کارخانه گندله سازی سه چاهون با سرعتی بیشتر آغاز به کار کرده و تولید این کارخانه تا پایان سال به چهار میلیون تن خواهد رسید.

مجتبی حمیدیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برنامه تعمیرات کارخانه گندله سازی در سال جاری 40 روزه پیش بینی شده بود که به همت شبانه روزی همکاران در شرکت سنگ آهن مرکزی، این زمان به یک ماه کاهش یافت و هم اکنون این مجموعه به مدار تولید بازگشته است.

وی بزرگترین کار تعمیراتی در این دوره را تعویض آجرهای نسوز کوره عنوان کرد و افزود: طبق گراف تعمیراتی پیمانکار عملیات تعویض آجرهای نسوز کوره باید 27 روزه تمام می شد که خوشبختانه این عملیات ظرف مدت 23 روز پایان یافت و از دهم مردادماه کوره برای گرمایش روشن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت کارخانه گندله سازی تازه نفس سه چاهون به مدار تولید

بازگشت کارخانه گندله سازی تازه نفس سه چاهون به مدار تولید