مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-16سياسي

سی وهفتمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش آغاز شد


هزینه های بالای برگزاری اجلاس مدیران به صورت حضوری موجب شد تا مقامات آموزش و پرورش ناچار شوند این دوره را به صورت مجازی برگزار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سی و هفتمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش در حالی از امروز آغاز شده است که قرار است به صورت مجازی برگزاری شود.

مدیران آموزش و پرورش هر استان، در استان خود جلسات را به صورت حضوری برگزار می کنند و همه استان ها از طریق ویدئو کنفرانس با اردوگاه باهنر تهران در ارتباط هستند.

اگر چه دیدارهای حضوری مدیران سراسر کشور امکان استفاده از تجربیات همکاران، معرفی فرصت ها و دستاوردها را برای همه راحت تر کرده بود؛ هزینه های بالای برگزاری اجلاس مدیران به صورت حضوری موجب شد تا مقامات آموزش و پرورش ناچار شوند این دوره را به صورت مجازی برگزار کنند.

قاسم احمدی لاشکی با اشاره به تفاوت های محتوایی و شکلی این دوره از اجلاس نسبت به دوره های گذشته گفت: این دوره را به صورت حضوری و مجازی برگزار می کنیم و به مدت سه روز رؤسای آموزش و پرورش استان ها در مرکز استان گرد هم می آیند و ادارات شهر تهران شهرستان های تهران و البرز در اردوگاه شهید باهنر حضور خواهند داشت.

سعی کردیم کمتر از مسئولان بیرونی دعوت کنیم و بیشتر بهره وری درون سیستم و شروع سال تحصیلی منضبط مدنظر است رییس سی و هفتمین اجلاس مدیران و رؤسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی وهفتمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش آغاز شد

سی وهفتمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش آغاز شد