مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-14سياسي

واکنش تهیه کننده «شبی که ماه کامل شد» به ماجرای حمله تروریستی شاهچراغ


محمد حسین قاسمی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حمله به شاه چراغ شیراز و شهادت، زخمی شدن جمعی از هموطنانمان گفت: این حملات تروریستی نشان می دهد که این گروهک (داعش) رو به زوال است.

- جی پلاس ، تهیه کننده شبی که ماه کامل شد در گفتگویی کوتاه گفت: ابتدا وظیفه خودم می دانم که این حادثه تلخ را به مردم عزیز ایران و به خصوص مردم شریف شهر شیراز، خانواده شهدای این حادثه و مجروحینی که توسط این حمله تروریستی جنایتکارانه، جراحتی به آنها وارد شده، تسلیت بگویم.

ایسنا نوشت؛ او تصریح کرد: این عملیات های تروریستی و غیر انسانی در مورد مردم بی دفاع نشان از پایان حیات گروهک تروریستی داعش و مزدور شدن آنها دارد و این اعمال تروریستی سفارشی، نیت پنهان نمودن زوال خود را دارند.

در صورتی که همین اقدامات تروریستی که به زعم بنده مزدورانه و سفارشی است که با آن قصد ایجاد التهاب در کشور را دارند، نشان از پایان حیات پلیدانه آنهاست.

تهیه کننده شیار 143 با اشاره به ماجرای تروریستی سال گذشته حرم شاهچراغ اظهار کرد: این بار به همت مسئولین امر این حمله تروریستی نسبت به اقدام پیشین بهتر کنترل شد و در حالی که گویا 240 گلوله همراه این فرد تروریست بود، فقط توانست در درب ورودی تنها 11 گلوله شلیک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تهیه کننده «شبی که ماه کامل شد» به ماجرای حمله تروریستی شاهچراغ

واکنش تهیه کننده «شبی که ماه کامل شد» به ماجرای حمله تروریستی شاهچراغ