مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-21سياسي

هیچگاه با صندوق قهر نکرده ایم/ انتخابات آزادتر برگزار شود


رییس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه گفت: عملاً کسی نباید با صندوق رأی قهر کند زیرا صندوق رأی بهترین جایی است که خواسته های ملت ایران را تبلور می دهد تا مردم حرف های خود را از آن طریق بزنند.

- سید محمود واعظی رییس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با مهر در خصوص انتخابات مجلس دوازدهم و میزان ثبت نام کنندگان حزب اعتدال و توسعه در مرحله پیش ثبت نام ها گفت: انتخابات یکی از دستاوردهای بسیار بزرگ انقلاب و میراث حضرت امام خمینی (ره) است و ایران در این 40 و خورده ای سال در منطقه غرب آسیا نسبت به بسیاری از کشورهایی که به گونه دیگر اداره می شوند، با انتخاباتش است که شاخص شده است.

وی با بیان آنکه در این سال ها انتخاب های زیادی داشتیم اما هرچه گذشته شرایط سخت تر شده است، تاکید کرد: عملاً کسی نباید با صندوق رأی قهر کند و قهر هم نمی کند.

دلیلش آن است که صندوق رأی بهترین جایی است که خواسته های کل ملت ایران را تبلور می دهد.

به همین جهت هم دلسوزان کشور در شرایط مختلف در این سال ها همواره تلاش کرده اند، صندوق رأی معتبر بماند و خاستگاهی باشد برای آنکه مردم حرف های خود را از آن طریق بزنند و انتخاب های خود را انجام بدهند.

کاهش مشارکت موجب خسارت می شود این فعال سیاسی با اشاره به دو انتخابات گذشته کشور بیان داشت: متأسفانه در دو انتخابات گذشته یعنی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگاه با صندوق قهر نکرده ایم/ انتخابات آزادتر برگزار شود

هیچگاه با صندوق قهر نکرده ایم/ انتخابات آزادتر برگزار شود