مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-01اقتصادي

شناسایی و معرفی صنعت گران سرآمد در راستای توسعه اقتصادی کشور


مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: شناسایی صنعت گران سرآمد در دستور کار سازمان قرار دارد که این اقدام می تواند در تشویق برای توسعه صنعتی مؤثر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ابوالفضل کیانی بختیاری در یک نشست خبری از برگزاری اولین رویداد ملی صنعت گران سرآمد به ابتکار بنیاد ملی نخبگان و با مشارکت مدیریت صنعتی خبرداد.

  مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی جزء اولین و معتبرترین مراکز توسعه مهارت در کشور به شمار می رود و اولین کلینیک صنعت در ایران با انجام بیش از 5 هزار پروژه مشاوره ملی محسوب می شود.

  وی افزود: این سازمان اولین تایید صلاحیت علمی کشور را ایجاد کرده است و از 25 سال پیش تاکنون  رتبه بندی شرکت های برتر و همچنین رتبه بندی مدیریت انرژی توسط سازمان مدیریت صنعتی اجرا می شود و سبد رتبه بندی ما بسیار متنوع است.

  کیانی بختیاری بیان داشت: به دلیل اعتبار و مرجعیت این سازمان بحث رتبه بندی ها توسط این سازمان در حال افزایش است و لذا رتبه بندی صنعت گران سرآمد نیز به واسطه قدمت ما در بحث رتبه بندی به ما واگذار شده است و سازمان ملی نخبگان مرجعیت سازمان مدیریت صنعتی را به عنوان یک سازمان دولتی را در بحث رتبه بندی به رسمیت شناخته است و این کار را به سازمان محول کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و معرفی صنعت گران سرآمد در راستای توسعه اقتصادی کشور

شناسایی و معرفی صنعت گران سرآمد در راستای توسعه اقتصادی کشور