مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-11اجتماعي

ورود خرس به باغات شهرستان سمیرم


حسین اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی حفاظت محیط زیست استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: حوالی ظهر چهارشنبه 18 مرداد 1402 مردم محلی ورود یک خرس در باغات همجوار مناطق مسکونی در بخش پادنا علیا شهرستان سمیرم را گزارش کردند.

وی افزود: با هماهنگی های بین استانی و به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه و یا خطر احتمالی برای جوامع محلی و نیز حفاظت از گونه و دور کردن آن به عمق زیستگاه های طبیعی دنا، بلافاصله دو گروه نیروهای محیط زیست از معاونت های محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی، یگان حفاظت محیط زیست و بازرسی حفاظت محیط زیست استان های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد با تجهیزات لازم از جمله اقلام مورد نیاز زنده گیری به منطقه اعزام شدند.

اکبری بیان کرد: با حضور نزدیکترین نیروهای یگان حفاظت محیط زیست به محل مستقر در پاسگاه محیط بانی منطقه حفاظت شده و پارک ملی پادنا مشاهده شد یک قلاده خرس تنومند و بالغ در زیر شاخه و برگ های انبوه و فشرده بیشه زار منتهی به باغ پناهگاه گرفته است.

فرار خرس به ارتفاعات دنا معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی حفاظت محیط زیست استان اصفهان ادامه داد: توصیه ها و اقدامات اولیه حفاظتی و ایمنی به عمل آمد ولی به علت حضور جمعیت و تلاش برای مشاهده آن و سر و صدای زیاد، خرس وحشت کرده و در حین فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خرس به باغات شهرستان سمیرم

ورود خرس به باغات شهرستان سمیرم