مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-15اجتماعي

حضور کاروان سلامت هلال احمر در روستای«گل مکان»خدابنده


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در روستای«گل مکان» شهرستان خدابنده 116 نفر از اهالی این روستا و روستاهای«رباط، رحمت آباد و پرچین» رایگان ویزیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ویزیت رایگان جزو وظایف حمایتی هلال احمر به شمار می رود که با همکاری خیرین انجام می شود.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: همه پزشکان، پرستاران و مسؤولان فنی که در این طرح حضور و برای مراجعان خدمات ارائه می دهند کاملا داوطلبانه و با هدف محرومیت زدایی مشارکت می کنند.

  وی تصریح کرد: اعتقاد داریم باید با همکاری و تعامل پزشکان داوطلب هلال احمر در مناطق محروم و دور افتاده حضور پیدا کرده و در ارتقای سلامت و بهداشت منطقه سهیم باشیم.

  هاشمی ادامه داد: امروز ارائه خدمات رایگان درمانی توسط پزشکان و متخصصان در طرح کاروان سلامت روستای گل مکان موجب استقبال اهالی این روستا و روستاهای اطراف شده که این مهم ارزشمند است.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: ارائه این خدمات در مناطق محروم ادامه خواهد داشت و از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب پنج طرح کاروان سلامت در مناطق کم برخوردار استان زنجان خدمات درمانی رایگان ارائه داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کاروان سلامت هلال احمر در روستای«گل مکان»خدابنده

حضور کاروان سلامت هلال احمر در روستای«گل مکان»خدابنده