مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-07اقتصادي

تکمیل ظرفیت ذخیره سازی گندم در سیلوهای خدابنده


فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه طبق مجوز های داده شده در حال حاضر ظرفیت ذخیره سازی گندم در سیلو های این شهرستان تکمیل است، گفت: با توجه به این موضوع ترانزیت انتقال گندم از مراکز خرید تعاونی روستایی به سیلوهای استان در حال انجام است.

- جواد تاراسی، فرماندار شهرستان خدابنده، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه تقریبا 50 درصد گندم استان در شهرستان خدابنده تولید می شود، اظهار داشت: البته تا به امروز این 50 درصد تولیدی به استان تحویل داده شده است.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه 14مرکز خرید گندم در شهرستان فعال است، افزود: با توجه به اینکه شهرستان سه سیلو دارد طبق مجوز های داده شده در حال حاضر ظرفیت این تعداد سیلو ها تکمیل است.

وی با بیان اینکه این روزها اوج برداشت گندم و تحویل این محصول استراتژیک در شهرستان است، ادامه داد: با توجه به اینکه سیلوهای شهرستان تکمیل شده است ترانزیت انتقال گندم از مراکز خرید تعاونی روستایی به سیلوهای استان در حال انجام است.

تاراسی با اشاره به اینکه تولید گندم در شهرستان بیشتر از آن چیزی است که پیش بینی شده بود، ادامه داد: حدود 180 هزار تن تولید گندم در این شهرستان پیش بینی شده بود که 140 هزار تن آن تحویل داده شده است، اما با توجه به تولید خوب این محصول در این منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت ذخیره سازی گندم در سیلوهای خدابنده

تکمیل ظرفیت ذخیره سازی گندم در سیلوهای خدابنده