مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-09اجتماعي

احتمال تغییر نام ایستگاه پایانی خط 6 مترو تهران


به موجب مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، نام 2 ایستگاه انتهایی خط 6 مترو (قطعه شمالی) در سال 1398 تعیین شد اما احتمال تغییر نام ایستگاه پایانی این خط وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)  اعلام کرد: 4 سال پیش با تصویب کمیته نامگذاری معابر و اماکن شهر تهران، دو ایستگاه پایانی بخش منتهی الیه شمال غربی خط 6 به ترتیب ایستگاههای شهدای کن و ایستگاه کوهسار نامگذاری گردید.

پیش از آن در مکاتبات و گزارشات درون سازمانی، از اسامی مختلفی مانند ایستگاه آبشناسان و ایستگاه سولقان برای این دو ایستگاه استفاده می شد.

با این حال احتمال تغییر نام ایستگاه پایانی از نیمه شمالی خط 6 مترو وجود دارد.

این در حالی است که بعد از ایستگاه در حال تکمیل شهران که بزودی وارد مدار بهره برداری خواهد شد، ایستگاه شهدای کن قرار داشته و در انتهای خط 6 نیز ایستگاه کوهسار افتتاح می شود.

در حال حاضر پیشرفت عملیات ساختمانی ایستگاه شهدای کن 91 درصد بوده و ایستگاه کوهسار نیز از مرز پیشرفت فیزیکی 98 درصد فراتر رفته است.

البته بخش تجهیزاتی هر دو ایستگاه به طور میانگین حدود 70 درصد پیشرفت داشته و با تأمین به موقع منابع مالی، بهره برداری از آنها در سال جاری امکانپذیر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تغییر نام ایستگاه پایانی خط 6 مترو تهران

احتمال تغییر نام ایستگاه پایانی خط 6 مترو تهران