مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-09اقتصادي

نیروگاه برق 106 کیلو واتی بوستان نهج البلاغه به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی دراین مراسم با اشاره به رویکرد مدیریت شهری منطقه در استفاده بهینه از انرژی های پاک با اعلام این خبر گفت: - مراسم بهره برداری مرکز مولد انرژی 106 کیلو وات بوستان نهج البلاغه با حضور معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی دراین مراسم با اشاره به رویکرد مدیریت شهری منطقه در استفاده بهینه از انرژی های پاک با اعلام این خبر گفت: به منظور استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینه ها، نیروگاه کوچک مقیاس cHp در بوستان نهج البلاغه به عنوان یکی از طرح های زیرساختی جهت تامین برق مورد نیاز بوستان ها احداث شد.

وی افزود: نیروگاه CHP یک روش تولید غیر متمرکز و محلی است وبرق در محلی که نیاز صرف وجود دارد به صورت نیروگاه های کوچکی پراکنده می شوند و به علت نزدیکی محل تولید برق به محل مصرف، تلفات ناشی از انتقال جریان الکتریسیته بسیار ناچیز خواهد بود.

صالحی افزود: این نیروگاه با هماهنگی شرکت توانیر، اداره برق منطقه ای و سازمان حفاظت از محیط زیست جانمایی و با دو موتور گاز سوز به همراه دو مولد تولید برق طراحی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه برق 106 کیلو واتی بوستان نهج البلاغه به بهره برداری رسید

نیروگاه برق 106 کیلو واتی بوستان نهج البلاغه به بهره برداری رسید