مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-07سياسي

ارائه خدمات موکب شهدای مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین در مرز شلمچه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد گفت: موکب شهدای مدافع حرم این استان و استان بوشهر در مرز شلمچه آماده ارائه خدمت به زوار اربعین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی از آماده سازی موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه خبر داد و گفت: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در طول زمان مراسم اربعین حسینی آماده پذیرایی از زائران امام حسین(ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه که با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برپا شده، خدمات مختلف از جمله پذیرایی ، اسکان ، فرهنگی و اجتماعی ارائه می شود.

وی بیان کرد: به همراه معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک بازدیدی از این موکب داشتیم و خدمات، فعالیت ها و عملیات توسعه زیرساخت در موکب را بررسی کردیم.

 این مسوول گفت: موکب شهدای مدافع حرم دارای دو ساختمان بزرگ و مجزا جهت اسکان زائرین است و امکانات بهداشتی مثل سرویس های بهداشتی و حمام برای استفاده زائرین تهیه شده است.

وی بیان کرد: موکب مدافع حرم از سال گذشته تاکنون به نمایندگی از بقاع متبرکه و واقفین خیراندیش کهگیلویه و بویراحمدی در مرز شلمچه مستقر بوده است و در نظر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات موکب شهدای مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین در مرز شلمچه

ارائه خدمات موکب شهدای مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین در مرز شلمچه