مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:512023-08-21سياسي

معاون استاندار تهران: مناطق با احتمال ساخت وساز غیرمجاز، رصد خواهند شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، هفتادوششمین جلسه کارگروه ویژه ساخت وسازهای غیرمجاز استان با موضوع بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان فیروزکوه به ریاست میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و با حضور محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه، صادقی شهردار فیروزکوه، شجاع شهردار ارجمند و برخی مسؤولان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

میرمحمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در این جلسه اظهار کرد: با توجه به میزان ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان، تشکیل منظم جلسات شهرستانی و اکیپ های گشت زنی و کمیته پیشگیری از تصرفات با محوریت فرمانداری شهرستان جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی در جهت برخورد جدی و قانونی با متخلفین حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است.

وی با اشاره به به لزوم پیگیری اقدامات پیشگیرانه افزود: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی می بایست با تقویت اکیپ های گشت زنی به صورت جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز مقابله کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: همکاری و هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها جهت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز بسیار موثر است و هیچ عذر و بهانه ای از سوی دستگاه های مربوطه مورد پذیرش نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: مناطق با احتمال ساخت وساز غیرمجاز، رصد خواهند شد

معاون استاندار تهران: مناطق با احتمال ساخت وساز غیرمجاز، رصد خواهند شد