مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 21:302023-07-30اقتصادي

فعالیت 539 دستگاه کمباین برداشت برنج در محمودآباد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از فعالیت 539 دستگاه کمباین ویژه برداشت برنج همراه با معاینه فنی برای شالیزارهای این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از فعالیت 539 دستگاه کمباین ویژه برداشت برنج همراه با معاینه فنی برای شالیزارهای این شهرستان خبر داد.

محمد هادی زاده در گفت وگویی با بیان اینکه برداشت مکانیزه برنج سبب سهولت در برداشت در کار کشاورزی می شود، اظهار کرد: با بهره گیری از مکانیزاسیون در کشت برنج، شاهد افزایش 15 درصدی عملکرد این محصول خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برنج یکی از محصولات استراتژیک کشاورزی کشور محسوب می شود، افزود: سختی ها و تلاش های فراوانی از مرحله کاشت تا برداشت این محصول استراتژیک وجود دارد.

هادی زاده خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در 11 هزار هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان عملیات کشت مجدد و پرورش رتون انجام شود.

این مسئول یادآور شد: محصول حاصل از پرورش رتون دارای کیفیت بالاتر و ارزش غذایی و بازار پسندی بهتری نسبت به کشت اصلی بوده و از ارزش اقتصادی بیشتری برخوردار است.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد، استفاده از کمباین های ویژه برداشت برنج را موجب کاهش ریزش و افزایش سرعت برداشت محصول دانست و گفت: از دیگر فواید آن افزایش سرعت برداشت محصول، افزایش کیفیت برنج در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 539 دستگاه کمباین برداشت برنج در محمودآباد

فعالیت 539 دستگاه کمباین برداشت برنج در محمودآباد