مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-26اقتصادي

95هزار فرصت شغلی برای معلولان ایجاد شده است


تکلیف این سازمان برای تسهیل گری اشتغال در سال گذشته 62 هزار شغل بود که امروز از مرز 95 هزار اشتغال رد شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، علی محمد قادری،رییس سازمان بهزیستی اظهار کرد: این اشتغال ها مبتنی بر تسهیل گری شغل و مبتنی بر ایجاد گروه ها و صندوق های محلی است.

برای بانوان سرپرست خانوار مبتنی بر به کارگیری جامعه هدف ما در کارگاه ها است که اشتغال شان را تسهیل می کنند و خدمات از سازمان بهزیستی دریافت می کند به طور مثال هر کارفرمایی که از افرادی که دارای معلولیت به عنوان سرپرست خانوار استفاده می کند آن 23 درصد از بیمه را ما پرداخت می کنیم یا جاهایی هزینه جبران کارایی را پرداخت می کنیم.

وی ادامه داد: همه مشوق ها در سازمان بهزیستی عوامل انگیزه ای است که کار و اشتغال را پایدار می کند و مهمترین رکن ما بحث بیمه پردازی است که باعث می شود اشتغال پایدار برای جامعه هدف ما ایجاد شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: حداقل 3 درصد جذب افراد دارای معلولیت را در آزمون های استخدامی کشور هم داریم که سازمان بهزیستی این را به طور مداوم پایش می کند.

در سال گذشته هم یک مصوبه ای را از دولت -که واقعا اهتمام جدی به این جامعه هدف معزز و مقدس را دارد- داشتیم و آن این بود که افراد بتوانند واقعاً حداکثر سه درصد جذب را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95هزار فرصت شغلی برای معلولان ایجاد شده است

95هزار فرصت شغلی برای معلولان ایجاد شده است