مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-02سياسي

قوچانی: مجاهدین خلق مسئله روز ماست


محمد قوچانی در رونمایی از کتاب «جزیره سرگردانی» گفت: مسئله مجاهدین خلق مسئله روز ماست و صرفا یک مسئله تاریخی نیست.

اساساً ما فراموش کرده ایم آنچه به لحاظ معرفتی و تاریخی کشور را از سرمایه هایی محروم کرد و کشور را دوگانه کرد، - محمد قوچانی در رونمایی از کتاب جزیره سرگردانی گفت: مسئله مجاهدین خلق مسئله روز ماست و صرفا یک مسئله تاریخی نیست.

اساساً ما فراموش کرده ایم آنچه به لحاظ معرفتی و تاریخی کشور را از سرمایه هایی محروم کرد و کشور را دوگانه کرد، مجاهدین بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انتشارات ایران، مراسم رونمایی از کتاب جزیره سرگردانی نوشته بیژن مومیوند با حضور ابراهیم فیاض استاد دانشگاه، عباس سلیمی نمین پژوهشگر تاریخ معاصر، محمد قوچانی مدیرمسئول نشریه آگاهی نو، محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و احمدرضا کریمی نویسنده و پژوهشگر حوزه تاریخ و عضو سابق مجاهدین خلق در سالن جلسات موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران برگزار شد.

مومیوند: تغییر ایدئولوژی سازمان مجاهدین محور اصلی جزیره سرگردانی است بیژن مومیوند نویسنده کتاب جزیره سرگردانی در ابتدای مراسم گفت: گفت وگوهایی که در این کتاب آمده از پرونده های مختلفی بوده که در نشریات منتشر شده است؛ هسته مرکزی و محور اصلی کتاب تغییر ایدئولوژیکی سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوچانی: مجاهدین خلق مسئله روز ماست

قوچانی: مجاهدین خلق مسئله روز ماست