مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-29پزشكي

ارائه خدمت به بیش از 40 هزار بیمار در تاسوعا و عاشورای حسینی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فعالیت بیمارستان های فارس در تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: در دو روز گذشته، بیش از 40 هزار بیمار به مراکز درمانی مراجعه و خدمات موردنیاز را دریافت کرده اند.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فعالیت بیمارستان های فارس در تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: در دو روز گذشته، بیش از 40 هزار بیمار به مراکز درمانی مراجعه و خدمات موردنیاز را دریافت کرده اند.

دکتر مهرداد شریفی شنبه 7 مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی به صورت کامل در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در حال ارائه خدمات درمانی به بیماران بوده اند، گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، بیش از 700 مورد عمل جراحی اورژانس و الکتیو در بیمارستان های دولتی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است.

او به پاسخگویی مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه MCMC به بیش از چهار هزار تماس مردمی در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز اشاره کرد از تلاش های پزشکان و کارشناسان این مرکز به پاس خدمات شبانه روزی و بی وقفه آنان قدردانی کرد.

شریفی با بیان اینکه بر اساس آمارها، روزانه به طور متوسط به 100 درخواست پذیرش بیمار در این مرکز رسیدگی می شود، اضافه کرد: مردم می توانند در صورت برخورد با هرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت به بیش از 40 هزار بیمار در تاسوعا و عاشورای حسینی

ارائه خدمت به بیش از 40 هزار بیمار در تاسوعا و عاشورای حسینی