مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-26سياسي

نصب 16 تانکر آب در زنجان برای مراسم یوم العباس


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه 16 تانکر یک هزار لیتری در شهر زنجان برای تامین آب مورد نیاز عزاداران نصب شده است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه 16 تانکر یک هزار لیتری در شهر زنجان برای تامین آب مورد نیاز عزاداران نصب شده است، اظهار داشت: این تانکرها در نقاط مختلف شهر زنجان با شیر برداشت آب در خیابانهای فردوسی، امام، سعدی و دباغ ها نصب شد تا خدمات رسانی بهتری به عزاداران حسینی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همچنین پنج تانکر آبرسان سیار و ثابت در شهرهای زنجان و ارمغانخانه مستقر شده چون این دو شهر میزبان رویدادهای یوم العباس و تعزیه خوانی است.

وی افزود: برای خدمات رسانی به عاشقان مکتب اباعبدالله الحسین(ع) در روز جاری موکب شرکت آب و فاضلاب در مسیر دسته عزاداری حسینیه اعظم به امامزاده سید ابراهیم(ع) برپا شده و توزیع 10 هزار بطری آب معدنی بین عزاداران در دستور کار قرار گرفته است.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: افزون بر این، واحدهای حوادث و اتفاقات و تیم واکنش سریع دفتر بحران شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در ایام دهه اول محرم در آماده باش کامل است و به مردم و میهمانان استان خدمات رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 16 تانکر آب در زنجان برای مراسم یوم العباس

نصب 16 تانکر آب در زنجان برای مراسم یوم العباس