مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-26بين الملل

الازهر خواهان ادامه تحریم محصولات سوئد و دانمارک در حمایت از قرآن شد


در پی اهانت مکرر به قرآن کریم در استکهلم و کپنهاگ، دانشگاه الازهر مصر از ملت های اسلامی خواست به تحریم تولیدات سوئد و دانمارک در حمایت از قرآن ادامه دهند.

- در پی اهانت مکرر به قرآن کریم در استکهلم و کپنهاگ، دانشگاه الازهر مصر از ملت های اسلامی خواست به تحریم تولیدات سوئد و دانمارک در حمایت از قرآن ادامه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، این دانشگاه با صدور بیانیه ای از جامعه جهانی خواست، تحریم های بازدارنده ای برای توقف حملات نژادپرستانه علیه اسلام و مسلمانان اعمال کرده و یک قانون بین المللی تصویب کند که اهانت به مقدسات دینی را جرم می داند.

در این بیانیه آمده است، الازهر با شدیدترین عبارات پافشاری دولت های سوئد و دانمارک را در تصویب تصمیماتی که سیاست های خصمانه و نژادپرستانه علیه اسلام و مسلمانان را گسترش داده و به جنایتکاران تروریست اجازه می دهد کتاب قرآن را آتش زده و احساسات دو میلیارد مسلمان را در سراسر جهان تحریک کند، محکوم می کند.

این جوامع هویت نژادپرستانه خود و اعمال سیاست های وحشیانه خود را فاش کردند که خشونت، انزجار و تعصب را گسترش می دهد.

الازهر در این بیانیه از ملت های عربی و اسلامی و تمام مسلمانان خواست، به تحریم تولیدات سوئد و دانمارک در حمایت از دین اسلام و کتاب آن ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الازهر خواهان ادامه تحریم محصولات سوئد و دانمارک در حمایت از قرآن شد

الازهر خواهان ادامه تحریم محصولات سوئد و دانمارک در حمایت از قرآن شد