مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:152023-07-23سياسي

پیام امیر قطر به رییس جمهور ایران


وزیر امور خارجه ایران در دیدار با محمد عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در وزارت امور خارجه دولت قطر، مناسبات دو کشور در بخش های دوجانبه و همچنین همکاری ها در موضوعات منطقه ای و موضوعات مهم بین المللی را واجد اهمیت دانست.

- وزیر امور خارجه ایران در دیدار با "محمد عبدالعزیز الخلیفی" وزیر مشاور در وزارت امور خارجه دولت قطر، مناسبات دو کشور در بخش های دوجانبه و همچنین همکاری ها در موضوعات منطقه ای و موضوعات مهم بین المللی را واجد اهمیت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به گفت وگوهای تلفنی خود با دبیر کل سازمان همکاری اسلامی و همچنین مقامات برخی کشورهای اسلامی، بر ضرورت برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در خصوص اهانت به ساحت قران کریم تاکید کرد.

محمد عبدالعزیز الخلیفی، وزیر مشاور در وزارت امور خارجه دولت قطر نیز در این دیدار اهمیت گسترش و توسعه روابط فیمابین دو کشور را مورد تاکید قرار داد.

وی پیام دعوت شیخ تمیم بن حمد امیر قطر خطاب به رییس جمهور اسلامی ایران را تسلیم وزیر امور خارجه کشورمان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،این دیپلمات ارشد قطری در سفر به تهران با علی باقری - معاون سیاسی وزیر امور خارجه وعلی اکب احمدیان - دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و رایزنی کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام امیر قطر به رییس جمهور ایران

پیام امیر قطر به رییس جمهور ایران