مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 01:252023-08-05بين الملل

عملیات موفق نیروهای سوریه و روسیه علیه تروریست های جبهه النصره


عملیات موفق نیروهای سوریه و روسیه علیه تروریست های جبهه النصره - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز روسی برای آشتی طرف های متخاصم در سوریه بامداد یکشنبه از عملیات موفق نیروهای سوری و روسی علیه گروه های تروریستی خبر داد.

وادیم کولیت معاون فرمانده این مرکز طی نشست خبری گفت که نیروهای هوافضای روسیه و نیروی هوایی سوریه شامگاه شنبه مقر گروه تروریستی جبهه النصره در نزدیکی شهر ادلب را منهدم کردند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، کولیت در این باره توضیح داد که تروریست ها از این مقر هدف قرار داده شده، برای انجام حملات جنایتکارانه علیه غیرنظامیان و شهروندان سوری و همچنین نیروهای نظامی در نزدیکی شهر ادب استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: در منطقه شهر ادلب، مقر گروه تروریستی جبهه النصره با حمله مشترک نیروهای هوافضای روسیه و نیروی هوایی جمهوری عربی سوریه منهدم شد.

آنها افرادی بودند که در سازماندهی و انجام حملات خرابکارانه و تروریستی علیه نیروهای دولتی سوریه و مردم غیرنظامی شرکت داشتند .

به نوشته اسپوتنیک، این مقام نظامی روس در ادامه خبر داد که طی بیست وچهار ساعت گذشته گروه تروریستی جبهه النصره چهار مرتبه مناطقی را در منطقه کاهش تنش ادلب در استان حلب گلوله باران کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات موفق نیروهای سوریه و روسیه علیه تروریست های جبهه النصره

عملیات موفق نیروهای سوریه و روسیه علیه تروریست های جبهه النصره