مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-10سياسي

معرفت امام حسین (ع) در حق دشمن از زبان شیخ حسین انصاریان


حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان در مراسم عزاداری که در حسینیه هدایت برگزار شد، در مورد رأفت در دین اسلام به داستان قبل از شهادت امام حسین(ع) اشاره کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان در مراسم عزاداری که در حسینیه هدایت برگزار شد، در مورد رأفت در دین اسلام به داستان قبل از شهادت امام حسین(ع) اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این استاد حوزه علمیه چنین روایت کرد: گفت: امام حسین(ع) در وسط میدان در حال سخنرانی بود که عمر بن سعد دید تاثیر کلام امام در حال به هم ریختن سپاهش است، به یکی از یاران خود گفت به حسین بن علی(ع) حمله و کارش را تمام کنید.

فرد آماده حمله شد و به عمر بن سعد گفت من با حمله اول کار حسین(ع) را تمام خواهم کرد، اما وقتی آن فرد حمله کرد امام قبل از اینکه دشمن در حمله اش موفق بشود با شمشیر به او حمله و پای فرد را قطع کرد و پای او بر روی زمین افتاد.

در این لحظه امام سریعا پیاده شد و در حالی که دشمن بر روی زمین نقش بسته بود و در حال خون ریزی بود و آه و ناله می کرد به جای اینکه شمشیر دوم را بزند با یک دنیا محبت بالای سر دشمن آمد و گفت می خواهی تو را به سمت خیمه های خودم ببرم و زخم تو را ببندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفت امام حسین (ع) در حق دشمن از زبان شیخ حسین انصاریان

معرفت امام حسین (ع) در حق دشمن از زبان شیخ حسین انصاریان