مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:002023-07-31اقتصادي

قطع انشعاب غیر مجاز آب 228 باغ ویلا در نظرآباد


مدیرعامل آب و فاضلاب (آبفا) البرز گفت: انشعاب های غیرمجاز آب 228 باغ ویلا در روستاهای نظرآباد استان البرز شناسایی و قطع شد.

- ایسنا/البرز مدیرعامل آب و فاضلاب (آبفا) البرز گفت: انشعاب های غیرمجاز آب 228 باغ ویلا در روستاهای نظرآباد استان البرز شناسایی و قطع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری اظهار کرد: یکی از معضلات و چالش های رو در روی مجموعه آبفا، بهره برداری از شبکه آب شرب شهری و روستایی به صورت غیرمجاز به خصوص توسط مراکز ییلاقی و باغ ویلاها در خارج بافت روستایی و شهری است، برهمین اساس یکی از برنامه های جدی شرکت آبفا مقابله با این پدیده غیرقانونی است.

وی افزود: طی تیرماه امسال با پیگیری ها و اقدام جدی آبفا 46 مورد لوله گذاری غیرمجاز خارج بافت روستایی در روستاهای انبارتپه، دولت آباد، محمد آباد، احمد آباد، قاسم آبادکوچک، بختیار و حسین آباد به طول 4330 متر شناسایی و جمع آوری شد و به این ترتیب آب غیرمجاز تعداد 228 مورد باغ ویلا، مرغداری، دامداری، پرورش قارچ و.

که متصل به این خطوط غیرقانونی بود، قطع شد.

نامداری با تاکید بر اجرای این مهم در سایر نقاط و شهرها و روستاهای تابعه، ادامه داد: در حالی که کل تولید آب برای مصرف در این هفت روستا 87 لیتربرثانیه است، با انجام اقدامات قانونی در قطع این انشعاب های غیرمجاز حدود 14 لیتر برثانیه(معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع انشعاب غیر مجاز آب 228 باغ ویلا در نظرآباد

قطع انشعاب غیر مجاز آب 228 باغ ویلا در نظرآباد