مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-06سياسي

داوری آثار رسیده به مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی آغاز شد


سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: داوری آثار رسیده بع شانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در خراسان جنوبی از صبح یک شنبه در بیرجند آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی محققی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است که این دوره از مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، اذان، حفظ کل، مکبری، قرائت نماز، مفاهیم، معارف اهل بیت (ع)، حفظ جز 30 و استعدادیابی برگزار می شود.

بخش ویژه کانون های مساجد شامل جلسات قرآن کریم، تولیدات هنری و تلاوت نور است.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ثبت نام مسابقات قرآنی مدها متان از اول اردیبهشت در سطح استان آغاز شد و تا 31 تیرماه ادامه یافت، گفت: تاکنون یک هزار و 109 فعال قرآنی و عضو کانون های فرهنگی هنری استان در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 588 نفر زن و 521 نفر از آقایان هستند، افزود: از این تعداد 312 نفر از شهرستان درمیان، 69 نفر از شهرستان قائنات، 8 نفر از فردوس، 101 نفر از طبس، 16 نفر از نهبندان، 33 نفر از خوسف، چهار نفر از سرایان، 6 نفر از زیرکوه و 11 نفر از شهرستان بشرویه در این مسابقات شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری آثار رسیده به مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی آغاز شد

داوری آثار رسیده به مسابقات قرآنی مدهامتان خراسان جنوبی آغاز شد