مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-06سياسي

استان البرز مسجد شاخص کم دارد


استاندار البرز این استان مسجد شاخص کم دارد، گفت: سرفصل اعتبار مالی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی عصر یکشنبه طی نشست صمیمانه با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که در استانداری البرز برپا شد گفت: یکی از دغدغه های اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، کمبود اعتبار مالی و تجهیزات است.

استاندار البرز با اشاره به ضرورت حمایت مالی و اعتباری از کانون های مساجد افزود: ضروری است سرفصل اعتبار مالی ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به ظرفیت فرهنگی و هنری نیروهای توانمند بچه های مسجد دیده شود.

به گفته وی، از جمله محورهای اثرگذار فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه فضای مجازی است، چنان چه به این ظرفیت توجه لازم داشته باشند می توانیم انتظار دستاوردهای کلان فرهنگی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کانون مسجد اثرگذار در فرآیند فرهنگی است عنوان کرد: امروز این ظرفیت قابل تأمل کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند در مسیر جهاد تبیین و بصیرت افزایی اثرگذار باشد.

عبداللهی اظهار کرد: بیش از 400 کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان البرز فعال هستند که نصف این مجموعه در سطح شهرستان کرج است و این مطلب گویا پتانسیل قابل توجه مساجد این شهرستان در عرصه فرهنگی و هنری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان البرز مسجد شاخص کم دارد

استان البرز مسجد شاخص کم دارد