مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-31ورزشي

بازگشت حامد حدادی به «تمرینات گروهی» تیم ملی بسکتبال


همزمان با آغاز دور جدید اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی، حامد حدادی بعد از 6 ماه در تمرینات این تیم حاضر شد و با دیگر اردونشینان «تمرین گروهی» انجام داد.

- همزمان با آغاز دور جدید اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی، حامد حدادی بعد از 6 ماه در تمرینات این تیم حاضر شد و با دیگر اردونشینان تمرین گروهی انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال به منظور حضور در جام جهانی 2023 از روز یکشنبه زیر نظر هاکان دمیر ترکیه ای در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

حامد حدادی که یکی از 15 بازیکن دعوت شده به اردو بود، در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی حاضر شد و با دیگر اردونشینان تمرین گروهی انجام داد.

این در حالی است که وی در اردوی پیش با وجود حضور در محل اردو، به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی پیگیر تمریناتش بود و به همین دلیل تیم ملی را د اردوی ترکیه و لبنان همراهی نکرد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال نیمه دی سال گذشته در جریان یکی از دیدارهای تیم سیچوان در لیگ چین از ناحیه آشیل پا مصدوم شد و به فاصله دو روز بعد در همان چین تحت جراحی قرار گرفت.

حدادی بعد از گذشت دو ماه و از واسط اسفند سال گذشته به تمرینات بازگشت اما به صورت اختصاصی و به حالت درمانی پیگیر آنها بود و به همین دلیل با وجود بازگشت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت حامد حدادی به «تمرینات گروهی» تیم ملی بسکتبال

بازگشت حامد حدادی به «تمرینات گروهی» تیم ملی بسکتبال