مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 00:202023-08-11سياسي

پوشش 100 درصدی آنتن دهی تلفن همراه در مرز مهران


مهم ترین خدمات این شرکت در ایام اربعین، ارائه ارتباط مخابراتی پایدار و پوشش 100 درصدی آنتن دهی و خدمات اینترنتی تلفن همراه در مرز مهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سید شهاب الدین نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام، امروز در جلسه ای که با حضور مدیران مخابرات منطقه و تیم اعزامی همراه اول با محور اربعین برگزار شد، با تشریح اقدامات و برنامه های فنی و اداری انجام شده برای اربعین 1402 و گزارش وضعیت موجود به اعضاء جلسه، ارائه خدمات پایدار، با کیفیت و مستمر به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را از افتخارات مجموعه شرکت مخابرات ایران دانست.

وی بزرگداشت کنگره اربعین را گام تمدن ساز جامعه اسلامی دانست و افزود: این رویداد عظیم تاریخی در راستای اجرای رهنمود های ائمه معصومین (ع) و با هدف شناخت و آشنایی با قیام امام حسین (ع) و معرفی ایشان به جهانیان است و این مهم مقدمه ظهور امام عصر (عج) را رقم خواهد زد.

مدیر مخابرات منطقه ایلام، مهم ترین خدمات این شرکت در این ایام به زائران اربعین حسینی (ع) را ارائه ارتباط مخابراتی پایدار و با کیفیت، واگذاری اینترنت رایگان در پایانه مرزی، استقرار موکب و ایستگاه صلواتی، پوشش 100 درصدی آنتن دهی و خدمات اینترنتی تلفن همراه در مرز مهران و برقراری و نصب سایت های اضطراری در مسیرهای پرتردد جاده ای عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 100 درصدی آنتن دهی تلفن همراه در مرز مهران

پوشش 100 درصدی آنتن دهی تلفن همراه در مرز مهران