مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-02پزشكي

توسعه کلینیک های ویژه دندانپزشکی در مراکز استان ها


مشاور وزیر بهداشت در امور دندانپزشکی، بر ضرورت مشارکت دانشکده های دندانپزشکی در راستای ارتقای شاخص های سلامت دهان و دندان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر فاضل، در چهل و دومین نشست شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با بیان این مطلب که یکی از ویژگی های برجسته وزارت بهداشت ادغام بین آموزش و ارائه خدمات سلامت است، گفت: انتظار می رود دانشکده های دندانپزشکی برای ارتقای شاخص های سلامت دهان و دندان مردم مناطق تحت پوشش مشارکت کنند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات دندانپزشکی در سطوح مختلف با همکاری دانشکده های دندانپزشکی، بیان کرد: دانشکده های دندانپزشکی می توانند نیروهای لازم برای ارائه خدمات در مراکز تحت پوشش خود جذب کنند.

همچنین با توجه به هزینه بالای آموزش دانشجویان دندان پزشکی و بهره مندی مردم به ویژه مناطق محروم، دانشجویان باید به صورت هدفمند تربیت شوند.

فاضل تصریح کرد: مراکز تخصصی و کلینیک های ویژه دندانپزشکی باید در مراکز استان ها توسعه یابد و پایان نامه ها در حوزه دندانپزشکی برای ارتقای شاخص های سلامت دهان و دندان هدایت شوند.

وی افزود: برای حل مسائل حوزه دندانپزشکی، هماهنگی و تعامل بین معاونت های مختلف دانشگاه های علوم پزشکی تقویت شود و دانشکده های دندانپزشکی برای برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کلینیک های ویژه دندانپزشکی در مراکز استان ها

توسعه کلینیک های ویژه دندانپزشکی در مراکز استان ها