مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-22اقتصادي

تامین 850 تن آرد برای مواکب و نانوایی های سیار مهران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه 850 تن آرد برای مواکب و نانوایی های سیار مهران تأمین شده است، گفت: در صورت افزایش سهمیه آرد نانوایی های در مسیر زوار، - ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه 850 تن آرد برای مواکب و نانوایی های سیار مهران تأمین شده است، گفت: در صورت افزایش سهمیه آرد نانوایی های در مسیر زوار، این نانوایی ها دو شیفت فعالیت خواهند کرد.

دکتر شهریار عباسی در نشست شورای آرد و نان استان که در شهرستان مهران برگزار شد، اظهار کرد:850 تن آرد برای مواکب و نانوایی های سیار مهران تأمین شده که از این میزان 600 تن توسط غله استان و مابقی توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات تهیه شده است.

وی گفت: آرد در نظر گرفته برای پخت نان توسط نانوایی های سیار ارتش، سپاه و رزمندگان و حرم رضوی و.

توزیع می شود.

عباسی با تأکید بر افزایش نظارت و بازرسی ها در ایام اربعین توسط تعزیرات، جهاد کشاورزی، سازمان صمت، غله و دیگر دستگاه های متولی گفت: بازرسی و نظارت ها بر توزیع آرد در ایام اربعین تشدید می شود تا شاهد کمترین انحراف در چرخه توزیع آرد باشیم.

معاون استاندار ایلام در خصوص تأمین آرد نانوایی های شهر مهران و نانوایی های در مسیر تردد زوار نیز تاکید کرد: باید سهمیه آرد نانوایی هایی نظیر شباب، مهدی آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 850 تن آرد برای مواکب و نانوایی های سیار مهران

تامین 850 تن آرد برای مواکب و نانوایی های سیار مهران