مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-30بين الملل

اقتدار ایران منافع دولت های غربی را با خطر مواجه کرده است


افزایش توانمندی ها و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منافع بسیاری از دولت های غربی را با خطر مواجه کرده است.

- محمد صادق کوشکی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به بازداشت اعضای شبکه گسترده تروریستی - صهیونیستی در چند استان کشور، اظهار داشت: طبیعی است که افزایش توانمندی ها و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منافع بسیاری از دولت های غربی را با خطر مواجه کرده است، منافعی که آنها در منطقه غرب آسیا و در سایر مناطق دنیا برای خودشان متصور بودند.

وی ادامه داد: دشمنان برای دفاع از این منافعی که برای خودشان در منطقه غرب آسیا و مناطق دیگری مثل آسیای میانه در نظر گرفته بودند از هر آسیب و حرکتی که بتوانند به جمهوری اسلامی ایران وارد کنند، دریغ نخواهند کرد.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: ایالات متحده و کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده اند که امکان سرنگونی جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد لذا برای کاستن از سرعت، قدرت و توانمندی های جمهوری اسلامی و همچنین ایجاد شک، شبهه و تردید در ذهن جامعه که منجر به تضعیف ایران شود از ابزارهای مختلف استفاده می کنند.

کوشکی با بیان اینکه یکی از ابزارهای سنتی که در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز مورد استفاده دشمنان قرار گرفته، بحث تروریسم است، عنوان کرد: دشمن از این ابزار در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار ایران منافع دولت های غربی را با خطر مواجه کرده است

اقتدار ایران منافع دولت های غربی را با خطر مواجه کرده است