مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-16اقتصادي

اجرای دریابست پیش از فصل صید میگو در هرمزگان


اجرای دریابست که از رسوم و سنت های صیادان در سال های دور بوده است، معمولاً پیش از فصول صید و در فواصل زمانی تخم ریزی آبزیان به اجرا در می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود بارانی در کمیته مدیریت صید استان هرمزگان، با اشاره به صید بالغ بر 321 هزار تن انواع آبزیان، وجود بالغ بر 35 هزار نفر صیاد و چهار هزار و 500 فروند شناور صیادی در استان هرمزگان به عنوان قطب صید و صیادی کشور، تصریح کرد: این مهم بیانگر نقش صید و صیادی در معیشت ساحل نشینان است و بیانگر محوریت صید و صیادی در پایداری و ارتقای اشتغال، توسعه سواحل و رونق اقتصادی در استان هرمزگان است.

وی با اشاره به احراز رتبه اول صید کشور توسط هرمزگان افزود: سیاست های ابلاغی دولت مردمی، حمایت های سازمان شیلات ایران و استانداری هرمزگان و همچنین پیگیری شیلات هرمزگان و تلاش صیادان دریا دل هرمزگان منجر به این موفقیت شده است.

بارانی اجرای دریابست از رسوم و سنت های صیادان در سال های دور بوده است که معمولاً در پیش از فصول صید و در فواصل زمانی تخم ریزی آبزیان به اجرا در می آید، و با توجه به وضعیت ذخایر آبزیان و مزایای اجرای این طرح برای صید و صیادی پایدار کمیته مدیریت صید استان تصمیمم دارد آن را براساس اعلام نظر تعاونی های صیادی و پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، پیش از فصل صید می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دریابست پیش از فصل صید میگو در هرمزگان

اجرای دریابست پیش از فصل صید میگو در هرمزگان