مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-09سياسي

حمایت از فناوری ها و نوآوری های دفاعی و نظامی کشور


کسر از خدمت سربازی، حمایت از پسادکتری، کمک به تجاری سازی محصولات، حمایت تا سقف 300میلیون از استارت اپها بخشی از حمایت های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه فناوری های دفاعی به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجموعه دفاعی کشور توسعه زیست بوم نوآوری را دنبال می کند و صندوق حمایت از تحقیقات، نوآوری و توسعه فناوری های دفاعی به عنوان یکی از زیر مجموعه های نظام نوآوری بومی به عنوان یک نهاد تسهیل گر، میانجی و شتاب دهنده در حال فعالیت است.

وزارت دفاع بخش عمده ای از مأموریت خود را حمایت از دستیابی به فناوری های نوین چه در حوزه های دفاعی، نظامی تا حوزه های امنیت کشور مثل امنیت غذایی و … قرار داده است.

این صندوق خدمات و حمایت های مختلفی را از ابتدای زنجیره ارزش ایده تا دستیابی به محصول و مراحل انتهایی ارائه می کند.

این حمایت ها عبارت است از حمایت از پژوهشگران، حمایت از پایان نامه ها و دوره های پسادکتری، ارائه فرصت های مطالعاتی به اساتید و طرح های پژوهانه.

کسر از خدمت سربازی یا جایگزین خدمت برای پژوهشگران و دانشجویان، حمایت از استارت اپ ها و ایده ها، اعطای فاند و کمک های بلاعوض و کمک به ایجاد هسته و تیم و همچنین ارائه تسهیلات کم بهره از دیگر تسهیلات اعطایی صندوق صندوق حمایت از تحقیقات، نوآوری و توسعه فناوری های دفاعی به شمار می رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فناوری ها و نوآوری های دفاعی و نظامی کشور

حمایت از فناوری ها و نوآوری های دفاعی و نظامی کشور