مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-26بين الملل

تحویل سیستم نجات زلزله سازمان ملل به ایران بلوکه شده است


میدل ایست آی در گزارشی نوشت که سیستم هماهنگ کننده شبکه پاسخ اضطراری سازمان ملل که منجر به نجات جان افراد در طی زمین لرزه می شود، به دلیل تحریم های آمریکا در ایران و سوریه بلوکه شده است.

- میدل ایست آی در گزارشی نوشت که سیستم هماهنگ کننده شبکه پاسخ اضطراری سازمان ملل که منجر به نجات جان افراد در طی زمین لرزه می شود، به دلیل تحریم های آمریکا در ایران و سوریه بلوکه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میدل ایست آی در گزارش خود نوشت، این سیستم آنلاین که برای هماهنگی سریع تیم اعزامی جست وجو و نجات و به منزله تفاوت میان مرگ و زندگی افرادی است که در زیر آوار گیر کرده اند، در ایران غیرقابل دسترس است.

زمین لرزه ششم فوریه در جنوب ترکیه و شمال سوریه باعث کشته شدن ده ها هزار نفر شد اما هزاران نفر توسط تیم جست وجو و نجات، زنده از زیر آوار به بیرون کشیده شدند.

این پایگاه خبری نوشت که ایران یکی از کشورهایی است که به طور مداوم در آن زمین لرزه به وقوع می پیوندد.

تهران و حومه آن که قریب به 15 میلیون تن را در خود جای داده اند، به عنوان آسیب پذیرترین کلان شهر در برابر زلزله شناخته می شود.

منابع به میدل ایست آی گزارش دادند که بلوکه شدن این سیستم در نتیجه پیروی بیش از حد شرکت های فناوری آمریکایی از تحریم های ایالات متحده - که ایران و سوریه را هدف قرار داده اند - ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل سیستم نجات زلزله سازمان ملل به ایران بلوکه شده است

تحویل سیستم نجات زلزله سازمان ملل به ایران بلوکه شده است