مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-04سياسي

توصیه امام جمعه کرج به داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج گفت: در انتخابات باید چهار اصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت مد نظر باشد و اجرای پیش ثبت نام تضمین کننده این چهار مولفه مهم انتخابات است.

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج گفت: در انتخابات باید چهار اصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت مد نظر باشد و اجرای پیش ثبت نام تضمین کننده این چهار مولفه مهم انتخابات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله حسینی همدانی در نماز جمعه 13 مردادماه کرج با اشاره به اینکه از 16 مرداد پیش ثبت نام نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می شود، گفت: افرادی که قصد ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند باید توجه داشته باشند که مجلس شورای اسلامی محل تصویب قانون درست و نظارت بر اجرای آن است و باید این افراد با برآورد کامل وارد صحنه شوند.

حسینی همدانی در ادامه با اشاره به اینکه 14 مرداد ماه به نام حقوق بشر انسانی نامگذاری شده است، افزود: دین اسلام دینی است که در آن ایمان به خدا و انکار هر گونه برتری در بین ملت نهادینه شده است که سعادتمندی جامعه را محقق می کند.

نقطه مخالف حقوق بشر انسانی، حقوق بشر آمریکایی است که در آن، استکبار جهانی بارها با استفاده ابزاری از آن انواع ظلم ها و جنایات را در حق جهان اسلام و حتی مردم کشور خود انجام داده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه امام جمعه کرج به داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس

توصیه امام جمعه کرج به داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس