مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:312023-08-14فناوري

قابلیت های استفاده از حالت ناشناس مرورگر وب


استفاده از حالت ناشناس در مرورگر یک گزینه مفید برای کسانی است که به دنبال پنهان کردن سابقه مرور خود از سایر کاربران در دستگاه های مشترک هستند.

- جی پلاس ، چنانچه از رایانه ای مشترک با یکی از اعضای خانواده یا مرتب از دستگاه های عمومی استفاده می کنید، حالت ناشناس راهی عالی برای بهبود حریم خصوصی آنلاین شما است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ اگرچه این گزینه یک گزینه آرمانی نیست، اما امکان حفاظت از حریم خصوصی را برای شما و سایرین فراهم می کند.

حالت مرور ناشناس یا مخفی اکنون در تمام موتورهای جست و جو مانند گوگل، فایرفاکس، سافاری، مایکروسافت اج، بریو، اپرا و غیره در دسترس است.

مرور ناشناس یا مخفی چیست؟ حالت مرور ناشناس یا مخفی قابلیتی است که به شما امکان می دهد بدون آن که سابقه جست و جو، کوکی ها یا سایر داده های موقت شما در دستگاهتان ذخیره شود، به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و تمام کارهای شما برای سایر کاربران دستگاه نامریی باشد.

حالت ناشناس به یک اصطلاح محبوب در ارتباط با حریم خصوصی اینترنت تبدیل شده است.

به عنوان مثال، گوگل کروم اصطلاح مرور ناشناس یعنی Incognito را در موتور جست و جوی خود ابداع کرده است و شما می توانید در هر زمان و بدون دانلود هیچ فایلی به آن دسترسی داشته باشید، سایر مرورگرهای محبوب نیز ویژگی های مشابهی را ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت های استفاده از حالت ناشناس مرورگر وب

قابلیت های استفاده از حالت ناشناس مرورگر وب