مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 02:052023-08-09سياسي

برگزاری همایش بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی اولین ثبت رویدادهای اردبیل است


امام جمعه اردبیل از تصویب ثبت رویدادهای اردبیل در شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد و گفت: برگزاری همایش بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی اولین ثبت رویدادهای اردبیل می باشد.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه اردبیل از تصویب ثبت رویدادهای اردبیل در شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد و گفت: برگزاری همایش بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی اولین ثبت رویدادهای اردبیل می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید حسن عاملی، روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی که با حضور مسئولان کشوری و استانی در بقعه شیخ صفی برگزار شد با اعلام اینکه برای ماندگاری در تاریخ، رویدادهای اردبیل ثبت و ضبط خواهد شد، برگزاری این همایش را اولین اقدام در این جهت بیان کرد.

وی با اشاره به لزوم حفظ تحقیقات نفیس در این حوزه و گرامیداشت گذشته استان، افزود: خطه اردبیل در آینده کشور نقش مهمی خواهد داشت.

وی آوازه و مریدان شیخ صفی را از روم تا شام و از مصر تا سایر نقاط جهان برشمرد و گفت: از متخصصین امر انتظار داریم ما در این در رابطه آگاه نمایند که ریاضتها و عرفان شیخ صفی چه معنی و مفهومی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: شیخ صفی مرتبه ای والا در عرفان داشته است و شناخت کتاب ال بویروق وی حائز اهمیت می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی اولین ثبت رویدادهای اردبیل است

برگزاری همایش بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی اولین ثبت رویدادهای اردبیل است