مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-01فرهنگي

شهرستان بهمیی بزودی صاحب سالن سینما می شود


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالن سینما امید با ظرفیت 186 صندلی بزودی در شهرستان بهمیی افتتاح می شود.

- معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: شهرستان بهمیی بزودی صاحب سالن سینما می شود ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالن سینما امید با ظرفیت 186 صندلی بزودی در شهرستان بهمیی افتتاح می شود.

محمد سلیمی راد روز سه شنبه دهم مرداد ماه 1402 در جمع خبرنگاران افزود: در راستای حمایت از مناطق کم برخوردار و گسترش فرهنگ سینما، در سفر خزایی، رییس سازمان سینمایی کشور به استان تفاهم نامه ای با استانداری منعقد شد و قول تجهیز و افتتاح دو سالن سینما در شهرستان های بهمیی و دنا گرفته شد.

وی اظهار کرد: پیگیری هر دو سالن از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفت و الحمدلله با تلاش همکاران در اداره کل و مجموعه سازمان سینمایی و موسسه سینما شهر در روزهای آینده تجهیز سالن سینما در شهرستان بهمیی، انجام و سینما افتتاح خواهد شد.

همچنین در ماه های آینده نیز شاهد افتتاح سینما در شهرستان دنا نیز خواهیم بود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سینما امید بهمیی به نام شهید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان بهمیی بزودی صاحب سالن سینما می شود

شهرستان بهمیی بزودی صاحب سالن سینما می شود