مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-20پزشكي

بستری مددجویان کمیته امداد به صورت رایگان انجام می شود


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از پوشش خدمات درمانی کاملاً رایگان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در مراکز درمانی دولتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر ظاهری اظهار کرد: کلیه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در مناطق شهری به صورت رایگان از طریق معرفی این نهاد، مشمول بیمه سلامت می باشند و کلیه هزینه های بیمارستانی این خانواده ها در بیمارستانها و درمانگاه های دولتی رایگان صورت می پذیرد.

وی افزود: کلیه مددجویان شهری و روستای تحت حمایت کمیته امداد مشمول بیمه مکمل کمیته امداد (ره) می باشند به طوری که هزینه درمانی فرانشیز و سایر هزینه های غیر بیمه ای آنها طبق الزامات اجرایی اداره کل بهداشت و درمان سال 1402 توسط کمیته امداد مساعدت می گردد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: تعداد 270 نفر از مددجویان سالمند جز بیماران نیازمند نگهداری در منزل می باشند که ماهانه مبلغ 5 میلیون ریال به این نوع خانواد ه ها مساعدت می گردد و لازم به ذکر است هزینه های پوشینه و سایر ملزومات مصرفی درمانی نیز تا سقف 20 میلیون ریال توسط کمیته امداد پرداخت می گردد.

وی بیان کرد: در اجرای طرح سلامت مادران باردار و شیرده نیز کمیته امداد برنامه های خوبی دارد و ماهانه سرانه 3 میلیون و 500 هزار ریالی به این مادران پرداخت می نمایند که در حال حاضر به تعداد 450 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری مددجویان کمیته امداد به صورت رایگان انجام می شود

بستری مددجویان کمیته امداد به صورت رایگان انجام می شود