مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-15اقتصادي

سقف تسهیلات صنایع پیشرفته به 100 میلیارد تومان می رسد


مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته ابراز امیدواری کرد که سرمایه صندوق تا پایان سال به پنج همت برسد و گفت که در این صورت سقف تسهیلات از 25 به 100 میلیارد تومان خواهد رسید.

- مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته ابراز امیدواری کرد که سرمایه صندوق تا پایان سال به پنج همت برسد و گفت که در این صورت سقف تسهیلات از 25 به 100 میلیارد تومان خواهد رسید.

محسن نادری منش در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه عملکرد سال قبل صندوق در ارائه تسهیلات نسبت به سال 1400 حدود 3 برابر شده، گفت: هدف گذاری امسال افزایش سه برابری عملکرد صندوق نسبت به سال قبل است که یعنی تسهیلات و ضمانت ها نزدیک به دو همت ارائه کنیم.

نادری منش ابراز امیدواری کرد که سرمایه صندوق تا پایان سال به پنج همت برسد و گفت: در حال حاضر سرمایه صندوق نزدیک به 1000 میلیارد تومان است.

نیاز مالی صنایع هایتک سالانه 200 همت است مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با بیان اینکه ارزش افزوده بخش صنعت و معدن حدود 2000 همت است، گفت: در سال حدود 200 همت نیاز مالی صنایع هایتک کشور است.

اما سرمایه صندوق تا چند سال پیش فقط 125 میلیارد تومان بود، الآن نزدیک به یک همت است و برنامه ریزی کردیم تا پایان سال به پنج همت برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف تسهیلات صنایع پیشرفته به 100 میلیارد تومان می رسد

سقف تسهیلات صنایع پیشرفته به 100 میلیارد تومان می رسد