مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-13سياسي

فعالیت 10 کمیته تخصصی و قرارگاه تاکتیکی در پلیس پیشگیری برای اربعین


فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین پلیس پیشگیری، کنترل جمعیت، امنیت آفرینی در محورهای مواصلاتی و پیشگیری از سرقت را سه ماموریت اصلی پلیس پیشگیری دانست.

- فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین پلیس پیشگیری، کنترل جمعیت، امنیت آفرینی در محورهای مواصلاتی و پیشگیری از سرقت را سه ماموریت اصلی پلیس پیشگیری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر در چهارمین جلسه قرارگاه ابوذر اربعین حسینی (ع) پلیس پیشگیری با بیان اینکه مجموعه کارکنان انتظامی کشور با شور و شعور حسینی آماده خدمتگزاری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام محرم و آیین پرفضیلت پیاده روی اربعین حسینی (ع) هستند، اظهار داشت: خدمت به عاشقان و دلدادگان تنها حقیقت جاویدان جهان هستی را توفیق الهی می دانیم.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام آمادگی کامل پلیس پیشگیری برای خدمتگزاری به زائران شرکت کننده در پیاده روی اربعین حسینی (ع) افزود: تمهیدات لازم به منظور تامین امنیت زوار گرامی از مبداء تا استان های مرزی و هدف منتهی به کشور عراق اتخاذ شده است.

وی سه ماموریت عمده و اصلی پلیس پیشگیری فراجا در مراسم پیاده روی اربعین حسینی را کنترل لایه به لایه جمعیت، امنیت آفرینی در محورهای مواصلاتی و پیشگیری از سرقت عنوان کرد و گفت: شش قرارگاه تاکتیکی و چهار کمیته تخصصی قرارگاه ابوذر پلیس پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 کمیته تخصصی و قرارگاه تاکتیکی در پلیس پیشگیری برای اربعین

فعالیت 10 کمیته تخصصی و قرارگاه تاکتیکی در پلیس پیشگیری برای اربعین